Regulacja LCD TN 22' na D-SUB?!

Autor: rom3k <rom3k2_at_wp.pl>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 19:09:30 MET DST

Witam, mam takie pytanie odnosnie regulowania obrazu w
monitorze 22' LCD, monitor narazie podpiety jest pod
D-SUB, choc ma tez i DVI ale narazie uzywam starego komputera.
w monitorze mam taka funkcje jak : "Coarse" ustawione na 1840,
mozna to regulowac +/- 100 co 2 czy jakos tak, regulowanie
powoduje rozszerzanie i zwerzanie ekranu tak ze lewa krawedz
jest nieruchoma a prawa krawedz wyswietlanego obrazu sie przesuwa
tak ze albo troche wystaje poza matryce albo nie dochodzi do konca,
oczywiscie ustawieno jest to tak zeby na calej matrycy byl obraz.
Tylko ze jak zauwazylem reuglowanie tego parametru ma skutek w
sposobie wyswietlania tekstu, widac czasem kolo czarnych liter,szczegolnie
tych pionowych "l" "i" takie czerwone "otoczki" czy to normanle i jest to
skutek podlaczenia przez D-SUB czy to typowa sprawa w matrycach TN ?
I jeszcze taki parametr jak "FINE" ustawiony na 54, ale regululac go nie
zauwazam
zadnej zmiany obrazu? do czego on sluzy?
pozdrawiam