Re: Losowe wlaczanie - zasilacz czy cos jeszcze ?

Autor: LprzemekL <zubertowicz_at_tenbit.pl>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 19:08:14 MET DST

Witam
Zrobilem zamiane na zasilacze z kumpla komputerem. Wnerwilo mnie lekko
to, gdyz po wlozenu jego (kumpla) zasilacza do mojego komputera i
wlaczeniu, sytuacja sie powtorzyla, czyli nie pojawil sie ekran
startowy BIOS a wiatraki pracowaly.

Z nerwem przycisnalem kilkukrotnie szybko przycisk RESET i po kilku
sekundach pojawil sie ekran BIOS.

Dalej pracujac na kumpla zasilaczu powtorzylem czynnosc kilkukrotnie,
czyli wlaczalem i wylaczalem komputer - podsumowujac dziala poprawnie.

Wlozylem moj zasilacz Amacrox ponownie do mojego komputera i dziala
poprawnie.

Plyta byla odkurzona sprezonym powietrzem a ogladajac kondensatory nie
widac jakichkolwiek sladow. Hmm a czy moze byc tak, ze kondensatory
nie trzymaja napiecia, albo trzymaja zbyt krotko ? Serwis Elektronik
podejmuje sie ich wymiany, ale czy powierzac Elektronikowi plyte
glowna ?

P.S. Na chwile obecna zamienilem sie na zasilacze, wiec nie moge
zmierzyc napiecia. Ale ta sytuacja mnie zadziwia.

--
Pozdrawiam