Re: E4300 + wylaczanie z powodu wysokiej temp.

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 18:14:54 MET DST

Użytkownik mk napisał:

[cut]

> Procesor po przegrzaniu powinien spowalniać pracę, a nie restartować się
> - no ale to przy pracy nominalnej. Spowalnianie procesora moĹĽesz
> przetestować programem TAT.

No wlasnie w iTAT'cie dalem 100% obciazenie na dwoch rdzeniach i przy
wiatraku na 5V sie restartuje :(

> Dlaczego nie korzystasz z automatycznej regulacji obrotĂłw wentylatora?
> Będzie hałasować tylko przy obciążeniu go pracą.
> Albo odkręć go odrobinę... spadek wydajności niewielki, a będzie sporo
> chłodniejszy. Podkręcasz napięcie?

Nie korzystam, bo w sumie nie moge. Przy oryginalnym chlodzeniu bylo to
mozliwe (4 pinowa koncowka wiatraka), teraz mam 3pinowa i nie da sie nim
sterowac a nie widzialem nigdzie wiatraka 12cm z 4pin koncowka.

> Druga sprawa... czy masz oryginalny radiator na NB?
> Jeśli wentylator dmucha ledwo, ledwo, to z oryginalnym radiatorem NB się
> niestety przegrzewa na tej płycie. Dotknij go paluchem ]:->

Tak, mam oryginalny.

--
Pozdrawiam,
Maciek