Re: Grupa nt. OC

Autor: pioruns <cvbehaf_at_b2.cy>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 20:48:24 MET DST

Benjamin pisze:

> Prawdą jest to, że wszystkie najnowsze gry w jakie ostatnio grałem
> chodzą u mnie w najwyższych rozdzielczościach i na full detalach (może
> po prostu gram w gry o niezbyt wysokich wymaganiach sprzętowych :) ).

No to bardzo dobrze, jeśli Ci sprzęt odpowiada

> P.S.Tak przy okazji, masz może jakieś linki na temat OC. Jeśli tak to
> proszę o nie.
>
> Pzdr
> Benjamin

Ale co Ty chcesz podkręcać? :) Dysk twardy? Może określ na początek
swoje cele, dostępny sprzęt (dokładnie) i środki jakie chcesz na OC
przeznaczyć. A jak już będziesz wiedział, czego szukasz to zapytaj na
tej grupie albo poszukaj na google :-) Nie żebym był złośliwy, po prostu
dobre pytanie (dobrze zadane) to połowa odpowiedzi.

--
pozdrawiam,   pioruns, gg: 0x48B395