Re: Grupa nt. OC

Autor: Benjamin <kapoeira_at_op.pl>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 17:41:46 MET DST

> A co, w wątku o pięknie brzmiącej nazwie "jaki komp wysarczy aby moc
> spokojnie grac w najnowsz gry?" dowiedziałeś się, że jednak twój komp
> na-którym-wszystkie-nowe-gry-chodzą-full-detal nie jest taki świeży i
> teraz szukasz jak go podkręcić? ;-)
Witam
Prawdą jest to, że wszystkie najnowsze gry w jakie ostatnio grałem chodzą u mnie w najwyższych
rozdzielczościach i na full detalach (może po prostu gram w gry o niezbyt wysokich wymaganiach
sprzętowych :) ).

P.S.Tak przy okazji, masz może jakieś linki na temat OC. Jeśli tak to proszę o nie.

Pzdr
Benjamin