Re: 19'' LCD z dobrymi kolorami i pivotem

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 15:00:25 MET DST

> ?? Mam 1970NX i owszem, podświetlenie ma taką sobie równomierność (jak to
> w tanim S-IPS) ale do kątów i temperatury (rozumiem że chodzi o
> temperaturę barwową) zastrzeżeń nie mam. Tyle że on nie jest taki znów
> nowy, ma jakieś 1,5 roku. Czyżby przed ten czas jakość poszybowała w dół?

Chodzi o temperaturę bieli w funkcji jasności. Kąty też są gorsze niż w
wyższej klasy monitorach z tym samym typem wyświetlacza.

Jakość wyświetlaczy S-IPS leci na pysk. Tą technologią nie jest
zainteresowany przemysł telewizyjny, czyli największy motor postępu LCD. W
związku z tym, poza wersjami profesjonalnymi, obecnie oferowane S-IPS są,
mówiąc delikatnie, takie sobie. Wersje budżetowe, poza nazwą, nie maja nic
wspólnego z teorią S-IPS, czyli szerokimi kątami, precyzyjnym sterowaniem
komórką. W klasach nie profesjonalnych, jest znacznie wiecej dobrych
monitorów z S-PVA niż z S-IPS. Oczywiście proszę nie robić z tego reguły.
Jakość trzeba rozpatrywać w kontekście konkretnego modelu monitora, a te są
skrajnie różne, niezaleznie od wyświetlaczy.

Masz problem z kolorem? Wal śmiało!
monitory.mastiff.pl, gg: 189335, skype: zpkmastiff