Re: Zestaw komputerowy na c2d.

Autor: rob <foggia_at_wp.pl>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 14:56:38 MET DST

> Zestaw będzie stosowany głównie do Quarka, Photoshopa, Corela.
> Składanie książek.
>
> CPU: C2D tylko jaki??? (nie będzie OC)
Ja bym bral E6750 - jest w dobrej cenie.

> MB: nie mam pojęcia ( nie będzie OC)
AUSUS lub Gigabyte (ale ja takie lubie akurat)

> RAM: DDR 2 667 Mz (2x2GB)
  brałbym 800 MHz

> HD: >=120 GB (1 talerzowy?, cichy, szybki)
Jesli bedzie pakiet graficzny to sadye ze jednak warto zainwestowac
w 2 HDD. Samsungi sa dosc ciche ale koniecznie z pamiecia podreczna 16MB
i z NCQ

> DVD/RW: Lite-On??
koledzy podali

> VGA: Jakiś Geforce na PCI-E (myślę że nawet średniej klasy w
> zupełności wystarczy)
a ATI 1950Pro - nie jest w sumie droga

> Obudowa: standardowa (bez światełek wyświetlaczy i dodatkowych
> upiększeń)
tu wazny zasilaczm - bralbym jakis z aktywnym PFC cena okolo 180 zł +
obudowa

Nie zliczylem tego wszystkiego ale w tej kwocie bez oprogramowania sie
zmiescisz.