Asus P5LD2 - na co wymienić ?

Autor: Jacek R <biuro_at_radunc.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 21:12:06 MET DST

Witajcie
Mam płyte Asusa P5LD2, ale od samego początku miałem z nią boje,
lądowała w serwisie bo znikały po restrcie dyski twarde, w koncu
dostałem nową, ale nadal nie dziala jak powinna
to znaczy niby wszystko działa, płyta jest stabilna ale mam powazne
zastrzeżenia do wydajności kontrolera SATa, a na nieszczeście mam 4
doski i wszystkie SATAII
Komp sluzy do montazu, niestety doprowadza mnie do bialej gorączki, mam
wrazenie ze plyta spowalnia cały komputer, nie daj Boże bym uruchomił GG
w czasie kiedy mam otwarty program do montażu, totalne zamulenie
komputeraz od ręki
potem przez 10s, chodzą dyski i nic sie nie dzieje
platforma?
Pentium D915 2.8
pamieci Corsair 2x1024 + 2x512 DDr 667 mhz
karta radek x1600pro 256 mb

Osobiście nie mam już siły na walkę z wiatrakami, chce sprzedac plyte i
kupić coś innego zamist niej
co polecacie?
Jakie współczesne Asusy mają samontowane naprawde dobre kontrolery SATA
i dają naprawdę mocną wydajność w czasie pracy no i stabilnosc !
licze na pomoc
pozdr
Jacek