Re: jaki router - pomocy :)

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 20:56:53 MET DST

Thu, 18 Oct 2007 19:12:19 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Powyższe założenia spełnia obecnie w zasadzie każdy router.
> Co do ceny to wiadomo. Natomiast co do łatwości obsługi to
> nie ma cudów: *poprawne* skonfigurowanie wymaga jednak wiedzy
> na temat działania sieci i protokołu IP.

No podstawy obsługi sieci to ja nibym mam ;) Chodzi mnie tylko żeby to nie
była czarna magia i jakieś tajemne komendy klepane na czarny ekran.

ZTCW większość routerów ma jakieś panele dostępu przez www więc niby OK,
ale czasem się nadarzy jakieś cudo, stąd wolałem zapytać.

--
Kapsel
  http://kapselek.net