Re: 19'' LCD z dobrymi kolorami i pivotem

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 20:00:06 MET DST

Szarlih pisze:
> [...]
> wymagania mniej więcej takie:
> - pva albo mva (s-ips chyba nierealne)
> - 19''
> - 4:3
> - pivot
> - DVI (D-Suba może równie dobrze nie być)
> - chętnie czarny (ramka może być szara srebrna whatever)
> - mile widziany zasilacz zewnętrzny
> - najchętniej bez głośników
> - w okolicach 1300zł +/- 100
>
> na razie najbardziej mi leży Samsung 971P, ale jakoś nie do końca ufam
> marce... no i trudno to będzie dostać, choć w zasadzie możliwe.

Właściwie dlaczego trudno?

> alternatywnie łaskawie patrzę na Neca 1970NXp i Belineae 1980... ale
> ogólnie odnoszę wrażenie niszy rynkowej. ktoś coś poleci?

Belinea? Lepsza od 971p? Hmm...

> pochwali/obsobaczy, któryś z tych trzech? a może jednak dobra TN? (w grę
> wchodzi całkiem sporo grafiki (filmy, zdjęcia, szablony) i na
> odwzorowaniu kolorów by mi raczej zależało, gry, czasem film no i biuro,
> stąd pivot)

TN przy pivocie to nieporozumienie. Wiem, bo mam TN z pivotem i choć na
niego nie narzekam, to pivota sensownie używać się nie da.

--
|Andrea     |http://czerwona-linia.blogspot.com|Gigabyte Triton 180
Gigabyte GA-MA69G-S3H, AMD Athlon 64X2 4400+, Arctic Freezer 64 Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Samsung SM-960BF, Seagate ST3160815AS 160GB
WDC WD2000JS 200GB, Pioneer DVR-111L, BeQuiet BQT E5-350W, AudigySE