19'' LCD z dobrymi kolorami i pivotem

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 19:42:42 MET DST

rozglądam się za jakimś fajniejszym LCD na biurko i opornie mi idzie.
wymagania mniej więcej takie:
- pva albo mva (s-ips chyba nierealne)
- 19''
- 4:3
- pivot
- DVI (D-Suba może równie dobrze nie być)
- chętnie czarny (ramka może być szara srebrna whatever)
- mile widziany zasilacz zewnętrzny
- najchętniej bez głośników
- w okolicach 1300zł +/- 100

na razie najbardziej mi leży Samsung 971P, ale jakoś nie do końca ufam
marce... no i trudno to będzie dostać, choć w zasadzie możliwe.
alternatywnie łaskawie patrzę na Neca 1970NXp i Belineae 1980... ale
ogólnie odnoszę wrażenie niszy rynkowej. ktoś coś poleci?
pochwali/obsobaczy, któryś z tych trzech? a może jednak dobra TN? (w grę
wchodzi całkiem sporo grafiki (filmy, zdjęcia, szablony) i na
odwzorowaniu kolorów by mi raczej zależało, gry, czasem film no i biuro,
stąd pivot)

--
                 _____