Re: Ostrzeżenie(wyłaczajcie kompa z sieci)

Autor: rom3k <rom3k2_at_wp.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 19:23:06 MET DST

> Czyli sugerujesz, że miałem wielokrotne szczęście? Może być i tak.

Ja tak samo myslalem, bo ile razy walily pioruny a ja w tym czasie mialem
wlanczonego
kompa i nic sie nie dziala, a uzywam komputerow od ok 10 lat. A ostatnio
wlasnie takie walniecie pioruna ( sprzet byl podlaczony ale nie "wlaczony")
spowodowal uszkodzenie zasilacza od routera i zasilacza od drukarki, na
szczescie z kompem nic sie nie stalo, ale pewnie dlatego ze mialem
szczescie...