Re: Czy DDR2 wejdzie w gniazdo DDR?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 14:24:03 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

> Oczywiście, że nie wejdzie. A nawet gdyby jakimś cudem te
> gniazda były identyczne, to i tak do pamięci DDR2 SDRAM
> musi być inny kontroler, niż do DDR SDRAM.

            Byli tacy zdolni, ktorym sie udalo wepchnac (jak nie wiem)
- poza innym kontrolerem inny jest tez rozklad pinow, inne napiecie
zasilajace modul itp co skutkowalo pieknym dymkiem z plyty lub modulu.
Niby oczywiste ale pisze to dla otrzezwienia innych chetnych do wkladania
DDR2 do gniazd DDR1 "bo tansze".

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl