Re: wspomaganie h264 najtaniej

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 02:08:17 MET DST

Michal Bien <mbien@uw.edu.pl.invalid> wrote:

> A jak chces ogladac trailery w 1080p H264 (nie powiem - ciesza oko i
> pokazuja jak TV moze wygladac za kilka lat) to zainteresuj sie mplayerem
> (jest nie tylko pod linuksa, ale pod win32 tez - masz nawet ladny pakiet
> od razu skonfigurowany z SMPlayererem i MPUI:

Jeszcze jedno - na poczatek polecam chocby:
http://www.drfoster.f2s.com/trailers_hd-dvd.shtml

Troche tego jest w jednym miejscu, bez zabawy z dynamicznie generowanymi
linkami wiec mozna wrzucic do kolejki pobierania. W sumie nie wiem
dlaczego, ale trailery po jakim czasie znikaja ze stron producentow.
Wraz z dyskiem poszly mi sie kochac trailery Matrixa w 720p i 1080p, a
teraz ich nigdzie nie widze, tak samo gdy mialem jeszcze
wolniejsze lacze (wiec darowalem sobie pobranie) byl chyba trailer
gwiezdnych wojen IV-VI w 1080p, ale na oficjalnej stronie tez gdzies jest
tak zakopany ze teraz nie moge sie go doszukac :/

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl