Re: dysk 1,8" w obudowie - ma ktoś takie cudo?

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 15:35:43 MET DST

Użytkownik "Shaman" <shaman@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:ff4v26$qt6$1@news.telbank.pl...

> Użytkownik "Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości

> odpada.. co tydzień to zbyt rzadko, a jak mam robić backup codziennie to
> pen przestaje mieć sens.

Kupuj dysk 1.8. Takie dyski montuja w iPodach i dziala to bardzo dobrze,
zwlaszcza ze te ipody nie traktuje sie zbyt delikatnie, co w przypadku
dyskow wydaje sie byc "okrutne" :-) a mimo to doskonale sobie radza.
Co do zawodnosci - pamiec flash musialbys miec jakas ciut lepsza - o
podwyzszonej trwalosci, jesli chcesz codziennie nagrywac/kasowac itp. Zatem
jak kupisz jakis podstawowy model za przyslowiowe 50zl to nie liczylbym na
jego dluga prace w takich warunkach... W przypadku dysku takie problemy nie
wystepuja. Osobiscie mam wieksze zaufanie do zapisu na dysku twardym niz na
jakiejkolwiek pamieci flash.

--
rb