TUSK vs KACZYŃSKI - Tusk wyraźnie przegrał

Autor: Mazi <mazi.mazi2WYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 15:29:54 MET DST

TUSK vs KACZYŃSKI - Tusk wyraźnie przegrał

Tusk wyraźnie przegrał debatę w TV, dużo pyskował używał chamskich troche
odzywek, ale merytorycznie był nie przygotowany.

Nie powiedział nic dobrego, nic co mogło by zachecic do głosowania na PO.
Walczy tylko o władzę (i kasę!), ale nie ma pomysłów co zrobić z Polską.

Poza tym w PO nie podoba mi się że mają duże zwiazki z komuchami.

Nie chciałbym żeby ktoś taki jak Tusk czy Rokita, czy inni PO-wcy rządził
Polską.

PIS zaczął naprawiać Polskę i bardzo dobrze mu idzie. Wybory (na życzenie
opozycji) to nie jest dobry pomysł.

PO raczej nie wygra i mam nadzieje że PIS nie bedzie musiał budować koalicji z
PO (choć trochę się tego obawiam).

MAZI
mazi.mazi2 na onet.eu