Re: BROTHER - jak z eksploatacją ?

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 06:52:06 MET DST

> mnie sie wizualnie 54 podoba,

:))) ... ale z tego co widzę, 330c od 540cn
różni się tylko mechanizmem automatycznego
podawania dokumentów na skaner (siłą rzeczy
- poza wygladem :), tak?

Jak się to sprawuje?
Spełnia zadanie, czy tyle, że jest ?

Dokładnie 100 zł przebitki za taki "gadget"
(wiem - jak dla kogo gadget, ale ja pewnie
seryjnie nie będę skanował) to chyba sporo.
Więcej różnic nie dostrzegam.

BTW. Trochę lipa, że w specjalizowanych serwisach
i sklepach, gdzie jest mechanizm porównywania
produktów - są nierzetelne informacje, przez co całe
to porównanie, albo nic nie pokazuje, albo jak pokaże
to i tak zmusza do kopania dalej w dokumentacji,
u producenta, czyli psu na budę :(

---
cnF ?
Zakładam, że literówka Ci się pstryknęła?
pozdrawiam
JeRRy