Re: Taktowanie pamięci

Autor: Marcin <wiii_at_o2.pl>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 19:38:29 MET DST

> Zdaje się, że może być pomocny mój post z 14.10.2007.
> Czarek

Dzięki, nie rozumiem tego do końca ale wiem że więcej niż 200MHz nie mam
sie co spodziewać ;) Tylko w sumie dlaczego mam 182. Ale jakoś będę
musiał z tym żyć. A powiedzcie mi jeszcze czy jeżeli dodam do tego kość
1GB to będą jakieś problemy. Bo chyba powinno się dawać kości o tej
samej pojemności. Czy nie jest to prawdą. I dlaczego DDR2 są tańsze od
jedynek?