Re: Jakosc obrazu we wspolczesnych kartach graficznych

Autor: jakub tarczewski <alterra_at_gazeta.pl>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 14:07:28 MET DST

zamieniłem Matroxa (po wielu latach owocnej pracy na różnych modelach od
G400 poczynając) po dłuższych konsultacjach na ATI Radeon (Sapphire) i
jestem bardzo zadowolony. W tzw. środowisku panuje dość zgodna opinia,
że wśród tańszych kart ATI Radeon do celów graficznych sprawdza się
najlepiej, a zwłaszcza lepiej od chipsetów Nvidii. Nie wiem czy to
prawda, ale nie mam czasu ani ochoty żeby to zweryfikować, w każdym
razie IMHO nie wybrałem źle. To tak do przemyślenia.

jakub