Jakosc obrazu we wspolczesnych kartach graficznych

Autor: abs <nospam_at_wp.pl>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 11:38:45 MET DST

Witam.

Chcalbym tu obecnych zapytac o jakosc obrazu generowanego przez wspolczesne
karty graficzne. Kiedys liczyl sie tylko Matrox i jade na nim do dzis bedac
bardzo zadowolonym z tego co karta wypuszcza na mojego 19" CRT. Trzeba
jednak w koncu zmienic komputer co pociaga za soba zakup karty na PCI
Express. Rozwazam ktoras z tych kart ze wskazaniem na pierwsza:
http://tiny.pl/1k2z Czy takie w miare firmowe karty dadza mi obraz o jakosci
mojego starenkiego Matroxa ? Niestety w zadnych testach o tm nie pisza.
Wskazane przeze mnie karty maja wylacznie zlacza DVI. Czy zastosowanie
przejsciowki na D-SUB wiaze sie z pogorszeniem jakosci obrazu na monitorze
CRT ktorego na razie zmieniac na LCD nie zamierzam ? Moze z tego wzgledu
lepiej celowac w karte posiadajaca jeszcze D-SUBa ?

Z gory dzieki za wszelka pomoc, pozdrawiam,
ABS