Re: SDRAM PC133 do laptopa gdzie jest obecnie PC 100 można?

Autor: Irokez <henrico8_at_op.pl>
Data: Mon 15 Oct 2007 - 21:39:32 MET DST

Użytkownik "Mariusz" <mariusz610@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ff0ajs$s1a$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam, mam pytanko odnośnie pamięci otóż mam laptopa Compaq Armada E500
> płyta główna Compaq Aramada chipset 82440BX/ZX, Pentium III 900(9x100) .
> Obecnie jest dwie kości pamięci 64+128MB PC 100, chciałbym wyjąć 64 a
> dokupić 256MB, jednak kości PC 100 są bardzo drogie np. dziś na Allegro
> poszła taka za 155zł. Natomiast PC 133 są już tańsze dlatego zastanawiam
> się
> czy taka pamięć będzie działać poprawnie w moim sprzęcie. Widziałem inne

Teoria mówi, że BX pozwoli bezproblemowo obsłużyć PC133, w praktyce jak
zobaczyłem toshibę która wymaga pamięci nie tyle PC1xx co SPD w odpowiedniej
rewizji, to ciężko coś powiedzieć ze 100% pewnością.

Więc albo ktoś odpowie, co miał tego lapa i potwierdzi/zaprzeczy, albo
dobrze by było aby była możliwość zwrotu pamięci.
Oczywiście ograniczenia do 128MB na bank pamięci to nie przeskoczysz, więc
potrzebujesz modułu 256 dwubankowego a te w znakomitej większości były
właśnie PC100.

Pozdrofka

--
Irokez