Re: Problem z klawiaturą w Notku ASUS A3000

Autor: tomek <flakizolejem_at_wp.pl>
Data: Sun 14 Oct 2007 - 17:18:33 MET DST

A jednak chyba to klawiatura się sypie ponieważ po którymś razie i losowym
wejściu do biosu też nie wszystkie klawisze działają.

A tak apropo ma ktoś do sprzedania klawiaturę do A3000, pisze na niej tak
K030662M lub w innym miejscu K030662M1 i P/N:04-NA53KUSA4 i jakiej w końcu
szukać, czy jest to obojętne i będzie mi działać jedna i druga?