Problem z klawiaturą w Notku ASUS A3000

Autor: tomek <flakizolejem_at_wp.pl>
Data: Sun 14 Oct 2007 - 13:13:34 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczów!

    Mam dziwny problem z klawiaturą w noteboku Asus A3000, mianowicie
klawiatura działa z poziomu biosu, przestawiam ustawiam zapisuję ustawienia
i jest ok., problem rozpoczyna się przy instalacji windowsa, losowo klawisze
przestają działać np. Enter i nie mogę przeprowadzić instalacji, niektóre
klawisze działają np. F3 mogę wyjść z instalacji, działa również ALT-CTR-DEL
i tak w koło wchodzę do biosa tam działa enter, strzałki itp, później to
samo.
Wyciągałem klawiaturę, czyściłem, wyciągałem taśmę łączącą z notkiem i
jeszcze raz wciskałem, ale problem nadal się powtarza - co jest grane?