Re: Jaki monitor kupic? / LCD 22 Wide /

Autor: rom3k <rom3k2_at_wp.pl>
Data: Sat 13 Oct 2007 - 20:16:55 MET DST

Witam, ponownie jako zalozyciel watku, chcialem sie pochwalic ze dzis
kupilem monitor:) bylem w Media-Markt i byla promocja na
Samsung 22' SM223BW, kosztowal jedyne 999zl,
Kontrast dynamiczny 3000:1, no i ma wyjscia DVI jak i RGB,
narazie uzywam RGB bo mam stara karte graficzna.
Pierwsze wrazenie to to ze jest ogromy w porownaniu do poprzedniej
17'CRT, pozatym strasznie jasno swieci, musialem zmniejszyc
jasnac ze 75 jak bylo ustawione do 20 nie wiem czy wogole na 0 nie ustawie,
a kontrast dalem na maksa.
Reszta ustawien sie narazie nie bawilem, co do podswietlenia matrycy
jak na calym ekranie jest kolor bialy to jakos nie widze zeby bylo cos
nierowno, zadnych uszkodzonych pixeli tez nie zauwazylem jak narazie
odpukac:) ogolnie jestem zadowolony bo jak patrze po sklepach i allegro
to takie monitorki stoja o okolo 150zl wiecej.
A i jeszcze pytanie
Czy to normalne ustawiac jasnosc 0 w monitorze? w CRT mialem na maksa.
Mam do wyboru tylko 60 albo 59 Hz odswierzania, czy to nie jest malo,
to przez karte, czy te monitory tak maja? w CRT mialem 100 conajmniej.

Jak ktos ma taki monitor to chetnie poslucham opini o nim.

Pozdrawiam