Re: Składam kompa.

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sat 13 Oct 2007 - 18:37:47 MET DST

Paweł W. pisze:

> Jeśli faktycznie tylko do tego ma służyć, to ja bym kupił coś używanego
> za 500zł i ewentualnie dokupił DVD, jeśli nie ma.
> Do powyższego wystarczy wszystko, co ma ok. 1GHz i 256 RAM. Oczywiście
> wymagania minimalne zależą od systemu, jaki chcesz zainstalować. Vista
> będzie dużo bardziej wymagająca niż DVD, które w twoich zastosowaniach
> jest najbardziej wymagające i np. w pierwszych Pentium III (450-500MHz)
> trzeba było montować dodatkowe karty wspomagające odtwarzanie DVD. Z
> tym, że teraz tę rolę może pewnie przejąć każda współczesna karta
> graficzna.

Ciekawe, ale Celeron 333@375MHz nie ma żadnych problemów z odtwarzaniem
DVD (większej części DivX zresztą też). Więc chyba przesadzasz z PIII i
kartami wspomagającymi.

--
|Andrea     |http://czerwona-linia.blogspot.com|Gigabyte Triton 180
Gigabyte GA-MA69G-S3H, AMD Athlon 64X2 4400+, Arctic Freezer 64 Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Samsung SM-960BF, Seagate ST3160815AS 160GB
WDC WD2000JS 200GB, Pioneer DVR-111L, BeQuiet BQT E5-350W, AudigySE