Re: Składam kompa.

Autor: Paweł W. <pawelek_79_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 13 Oct 2007 - 18:24:17 MET DST

zenek pisze:
> Witam !
>
> Składam koleżance 1 w jej życiu kompa. Ma służyć do pisania, oglądania
> DVD korzystania z internetu. Z gier najwyżej jakiś pasjans ;)
>
> Budżet ograniczony do 2500 zł.
Jeśli faktycznie tylko do tego ma służyć, to ja bym kupił coś używanego
za 500zł i ewentualnie dokupił DVD, jeśli nie ma.
Do powyższego wystarczy wszystko, co ma ok. 1GHz i 256 RAM. Oczywiście
wymagania minimalne zależą od systemu, jaki chcesz zainstalować. Vista
będzie dużo bardziej wymagająca niż DVD, które w twoich zastosowaniach
jest najbardziej wymagające i np. w pierwszych Pentium III (450-500MHz)
trzeba było montować dodatkowe karty wspomagające odtwarzanie DVD. Z
tym, że teraz tę rolę może pewnie przejąć każda współczesna karta graficzna.

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE