Re: Myszka swieci caly czas

Autor: Filip Drunkenstein <czarny_x_at_gazeta.pl>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 17:27:47 MET DST

Użytkownik "Andrea" <a.libiszewski@gazeta_nospam.pl> napisał w wiadomości
news:470f6fbf@news.home.net.pl...
> Mysz laserowa (nie świeci w paśmie widocznym dla człowieka), albo
> podłączenie przez USB.

A optyczna nie może?
Mam Logitecha LX5 i jak wół napisane ma że optical, nie świeci a działa.
Sam logitech twierdzi że:
"Invisible Light(TM) optical technology: Tracks better while conserving
power. "
(źródło:
http://www.logitech.com/index.cfm/mice_pointers/mice/devices/150&cl=gb,en)
i by się to zgadzało, bo od gwiazdki baterie w gryzoniu były tylko raz
ładowane przy używaniu średnio 8-11 godzin na dobę.
A może to jednak jakiś laser?

Nie-świecenie bardzo mnie cieszy, bo wszystkie diody w pececie i klawiaturze
podmieniłem na niebieskie, a większość myszy świeci na czerwono... i jak by
to wyglądało? ;-)

--
Pozdrawiam, Filip Drunkenstein
Prokurator Sądu Ostatecznego