Re: Płyta główna dla dziadka (Duron 1800+)

Autor: Paweł W. <pawelek_79_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 16:50:25 MET DST

Leszek K. pisze:
> Kup coś znacznie nowszego na nVidii2. Teraz to i tak zabytek wiec majątku
> nikt za to wołać nie będzie a wydajność zdecydowanie lepsza niż VIA.
Czyli wszystko na nVidia 2 będzie nowsze i lepsze?

Dawno przestałem śledzić postęp w sprzęcie komputerowym, bo to co miałem
do tej pory w zupełności mi starczało (Duron 900), dopiero niedawno
przesiadłem się na 1800+, żeby się porelaksować na nowszych strzelankach
i przyspieszyć obróbkę plików graficznych.

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE