Re: Laptop do 1800 zl dla emeryta ;-)

Autor: <Mich_at_l>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 13:10:36 MET DST

Rafal M pisze:

> Moze cos jeszcze?

Dwa tygodnie temu kupiłem do firmy F-S Amilo Pro V3515 (Cel M 2 Ghz, 80
GB SATA, 512 MB RAM, DVD-DL, WiFi) za 1750 zł. W zasadzie mogę polecić,
jest lepiej niż się spodziewałem.

> Jaki system operacyjny wybrac? Wiekszosc laptopow ma teraz
> preinstalowana Viste - co nie wiem czy jest rozsadne na lapku z 512MB
> ramu i prockiem 1,6-1,73Ghz?

Raczej nie jest :)

> Szczerze to korci mnie instalacja Ubuntu Frywolny Fulmar - czyli
> wersje zlokalizowana i "dostosowana do polskich realiow". Jak myslicie
> osoba zielona w komputerach by sobie z tym poradzila?

Jeśli - jak wspomniałeś - nie miała wcześniej kontaktu z komputerami to
powinna sobie poradzić. Pytanie tylko czy wymienione modele laptopów
będą w pełni wspierane przez Ubuntu.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl