Re: która ze starych płyt lepsza? (AM2)

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 08:39:50 MET DST

ToMasz pisze:

> racja athlon 4.2 chyba ma taktowanie 2Ghz. ale mniejsza o szczegóły

> Czy mozesz napisac skąd ta opinia? czy grafika na płycie głównej jakoś
> opóżnia system? Druga kombinacja jest o pół epoki starsza!
> ToMasz

W granicach działania biurowego i internetu różnica jest bez znaczenia,
choć tak, zintegrowana grafika może spowalniać *nieco* działanie systemu
- w końcu wykorzystuje część pasma przepustowości pamięci na swoje
potrzeby, no i zabiera jakąś część pamięci na swoje potrzeby - z reguły
64-128MiB. Skoro zaś o grach była mowa to powinieneś mieć świadomość, że
różnica między GF6100 a 7300 jest ogromna, nawet przy wersji GS. Nie ma
znaczenia tutaj, że płyta główna jest starsza.

PS: jeśli już szukasz czegoś z grafą zintegrowaną, to zainteresuj się
płytami z chipsetem AMD 690G - lepszy wybór niż nVidia.

--
|Andrea     |http://czerwona-linia.blogspot.com|Gigabyte Triton 180
Gigabyte GA-MA69G-S3H, AMD Athlon 64X2 4400+, Arctic Freezer 64 Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Samsung SM-960BF, Seagate ST3160815AS 160GB
WDC WD2000JS 200GB, Pioneer DVR-111L, BeQuiet BQT E5-350W, AudigySE