Re: Jaki monitor kupic? / LCD 22 Wide /

Autor: rom3k <rom3k2_at_wp.pl>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 23:54:35 MET DST

Witam

> Nie warto kupować taniego śmiecia.

No takie rozumowanie jest bardzo logiczne jesli dla kogos miedzy
900zl a 1350zl nie ma roznicy.

> Nie warto kupować panela bez wejścia cyfrowego (DVI).

A mozna wiedziec dlaczego? co zyskam jak podlacze monitor
poprzez DVI ? bo nie mam zamiaru podlaczania do niego innych
urzadzen poza komputerem.

> Nie warto kupować panela z matrycą TN.

No tak niewarto, bylem w sklepie przygladalem sie na rozne sposoby,
poza tym ze w TN od obraz ogladany od dolu i na duzych katach wyraznie
traci jakosc to roznicy nie zauwazylem. A ja monitor mam zamiar ogladac
tylko
i wylacznie na wprost, tak jak to zawsze robie.
Wiec nie widze sensu kupowania monitora z matryca PVA czy MVA ktory
kosztuje 150% tego co monitor z matryca TN. Jak ktos ma nieograniczony
budzet to bierze najlepszy niezastanawiajac sie czy jest wogole sens...

> Zresztą może wyjaśnisz dlaczego wolisz panel 1600x1000 zamiast
> 1600x1200 ?

Zdecydowalem sie na panel panoramiczny, poniewaz bardzo wygodne by dla
mnie bylo uzywanie 2 programow w oknach obok siebie.
Pozatym super sie nadaje do ogladania filmow, w przyszlosci jak wymienie
komputer
to w grach rowniez lepiej sie sprawdza o czym moglem sie sam przekonac.

> Pozdrawiam

pozdrawiam