Re: Jaki monitor kupic? / LCD 22 Wide /

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 23:45:13 MET DST

RadoslawF wrote:

> Nie warto kupować taniego śmiecia.
> Nie warto kupować panela z matrycą TN.
> Dzisiaj to nawet wątpliwy jest sens kupowania panela
> panoramicznego, poza sytuacja kiedy z założenia będzie
> on używany do oglądania filmów.

Możesz to wytłumaczyć? Kupiłem tani monitor na matrycy TN (Samsung
940BW). Sprawdza się bardzo dobrze. Jako programista panorama mi
pasuje, bo w edytorach mam toolbary po lewej i prawej stronie, film też
czasami lubię obejrzeć. Na kąty nie narzekam aż tak bardzo, monitor ma
dobrą regulacje wysokości i nachylenia. Gdybym kupował monitor dzisiaj,
wziąłbym pewnie jakiś tanią 22 na matrycy TN.

--
Łukasz Ledóchowski
GG: 503647 lukled@tlen.pl