Re: dziwne problemy z PC - nie mam juz sily

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 20:33:06 MET DST

Użytkownik "Paweł" <lovesymbol@interia.pl> napisał w wiadomości
news:fejak8$hlh$1@pepin.polanet.pl...

> Użytkownik "SebOLO" <sebolo@hcwd.pl> napisał w wiadomości

> OS jest wporzadku, pamiec tez, memtest wykazal 0 bledow, procek
> wyczyscilem i posmarowalem pastą, a speedfan nadal wskazuje tak wysoka
> temperature wiec pewnie ten czujnik nie jest od procka. Jak sprawdzic czy
> zasilacz jest uszkodzony?

Rzuc jeszcze okiem, w jakim trybie chodzi twoj twardy dysk (menedzer
urzadzen->kontrolery IDE/ATA-> kanal primary prawoklikiem wlasciwosci ->
zakladka "Ustawienia zaawansowane"

Jesli masz tryb PIO, to rzeczywiscie moze wolno chodzic, chociaz nie
tlumaczy to restartow :)
Poza tym, czy przegladales podglad zdarzen (start->uruchom-> wpisz
"eventvwr") Popatrzec przede wszystkim na bledy i ostrzezenia katalogu
System, ewentualnie Aplikacje?

Czy ustaliles, ze restarty sa spowodowane blue screenem, czy tez sa na
poziomie sprzetowym?

Pozdrawiam
Michal