format DVD RAM - jak dopisywac?

Autor: Jan <kotlety_at_polbox.com>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 10:09:37 MET DST

Próbuję użyć zachwalanego tu i ówdzie dysku formatu
DVD RAM. Niby zaczyna się dobrze. Po sformatowaniu
na FAT32 jest toto widoczne jak dyskietka mniej
więcej i można tak samo nagrać coś na ten krążek.
Kiedy jednak próbuję coś dograć, system ostrzega mnie,
że dane nagrane wcześniej ulegną skasowaniu.

Zacząłem szukać sposobu na dogrywanie danych, czyli
na zapis bez kasowania poprzedniego zapisu - i nie
znalazłem żadnej rady w internecie. Co prawda szukam
wśród witryn polskojęzycznych, ale czy to jest
powód niepowodzenia - nie wiem. Proszę o podpowiedź,
co mam zrobić. W końcu krążek ma pojemność dużą
i kasowanie każdego poprzedniego zapisu nie ma sensu.

Pozdrawiam znawców,

Jan