Re: LCD a częst. odświeżania [OT]

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 10:09:53 MET DST

"Tom01" <biuro@mastiff.pl> wrote in message
news:fejdu7$icn$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ale mechanizm inny. Artykuł który Pan przytoczył nie dotyczą jak
> pisałem monitorów i zjawiska tam poruszone nie mają zastosowania w
> przedmiocie sprawy. Nie ma więc błędu.

a czym rozni sie TV od monitora? posiadaniem tunera umozliwiajacego
odbior sygnalow RF? Ja innej roznicy nie widze - film ogladany na TV
ktory ma te sama matryce co monitor i identyczny sterownik matrycy co
monitor niczym nie rozni sie od monitora.
Artykul jak najabrdziej znajduje odniesienia do montorow bo nikt nie
wydlubuje sobie galek ocznych i nie wymienia ich zaleznie od tego czy
siada przez monitorem czy przez TV.