Re: Komp za 1000zł

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 23:34:41 MET DST

Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

> Społeczne przyzwolenie na łamanie prawa (dopóki nie uderza to
> bezpośrednio w nas). Widać pięknie choćby na przykładzie jeżdżenia po
> alkoholu. (że o ograniczeniach prędkości już nawet nie wspomnę).

To zostało po starym systemie - niedawno oglądałem program w TV, w
którym było o zidiociałych graficiarzach i jakiś pajac określił mianem
kapusiostwa donoszenie na tych sk*nów. Pierwsze co sobie pomyślałem, że
jakbym widział, że właśnie temu pajacowi ktoś demoluje samochód czy dom,
to bym nikogo nie zawiadomił, tylko grzecznie poczekał a później złożył
mu ubolewania z powodu tego, że żaden 'kapuś' nie wezwał policji.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/