Re: bezdźwięczny PCet

Autor: Tom <tom979_at_o2.pl>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 20:15:51 MET DST

Mój brat niedawno kupił laptopa nowego i wiatraczek włącza mu się tylko
czasami jak się procesor nagrzeje. Jak nie przegrzewa procesora to jest
cicho.

Na komputerze używam tylko Open Ofiice, Firefoxa, Tunderbirda, Winampa i
tunera TV. Nie gram w gry. Procesor mi się chyba przez to nie grzeje
bardzo. Dużo piszę na open ofiice i potrzebuję ciszy, żeby się skupić.
Mam procesor 2600 1,61 Ghz Sempron.

Jak mogę to przerobić żeby szumu nie było? Jaką obudowę kupić i jaki
wiatraczek na procesor?