Re: Komp za 1000zł[NTG] [OT]

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 12:35:11 MET DST

"Wojtek Malina" <wojtek_malina@gazeta.pl> wrote in message
news:feg8no$7c0$1@inews.gazeta.pl...

> no ale takze ci z niespiratowanym photoshopem mowia, ze gimp - never.
> ;)))
>
> a jesli mam niespiracony cubase to co? niczego to nie zminia, csound
> wyglada jak z poprzedniej epoi, tak jak POVRay przy 3Dmaxie.

ech... zeby 3dmax mial taka jakosc renderingu jak POVray to byloby ok
Gimp vs Photoshop... tia bo wszyscy nagle potrzebuja tej wlasnie
funkcjonalnosci co w PS (retusz czerwonych oczu itp)

csound to bardzo specyficzny jezyk - potrafi opisac wszystko od prostego
dzwieku (generator sinusa) do zlozonej partytury z najbardziej
wyszukanymi metodami syntezy

http://en.wikipedia.org/wiki/Csound
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_Audio_Synthesis_Environments

> ale wiesz, ze jak ktos lubi robic muzyke to niekoniecznie musi lubic
> obcowac z materia dzwieku od strony bardzo technicznej. Tak samo to,
> ze lubie jezdzic dobrym samochodem nie musi oznaczac, ze musze znac
> sie na budowie silnika - choc fajnie by bylo, zebym sie znal, bo tosi
> emoze przydac...

sie zgadza - dlatego musi placic jak za zboze i nie kwekac...