Re: Komp za 1000zł[NTG]

Autor: Wojtek Malina <wojtek_malina_at_gazeta.pl>
Data: Tue 09 Oct 2007 - 18:03:05 MET DST

Użytkownik PAndy napisał:

> "Wojtek Malina" <wojtek_malina@gazeta.pl> wrote in message

> klania sie niezrozumienie tego czym jest csound...

no na pewno nie jest on prostym w obsludze programem ;)

> pokaz cos podobnego do csound... rozumiem ze jak ktos ma spiratowane
> cubase czy nuendo to bedzie kwekal ze gui nie ma ale dzieki csound

no ale takze ci z niespiratowanym photoshopem mowia, ze gimp - never. ;)))

a jesli mam niespiracony cubase to co? niczego to nie zminia, csound
wyglada jak z poprzedniej epoi, tak jak POVRay przy 3Dmaxie.

> obcuje sie z materia dzwieku - byc moze wymaga wiedzy od usera ale za to
> oferuje niedostepne dla innych systemow funkcje...

ale wiesz, ze jak ktos lubi robic muzyke to niekoniecznie musi lubic
obcowac z materia dzwieku od strony bardzo technicznej. Tak samo to, ze
lubie jezdzic dobrym samochodem nie musi oznaczac, ze musze znac sie na
budowie silnika - choc fajnie by bylo, zebym sie znal, bo tosi emoze
przydac...

> a co do audio freeware to naprawde poszukaj ciut intensywniej - csound
> to demonstracja radykalna ze sie da jesli sie chce...
> http://www.4front-tech.com/ossapps.html

Przejrze w wolnej chwili ;)