O drukarce HP slow kilka

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 03:44:40 MET DST

Witam grupowiczow...

chcialem podzielic sie moimi doswiadczeniami przy zakupie drukarek z firmy
HP - moze sie komus przydac...

Poprzez firme Centrum Druku kupilismy drukarke LJ P3005DN. Drukarka od
poczatku byla felerna - na niektore problemy pomogl upgrade firmware'u, ale
niestety byly tez problemy z mechanika. Zdecydowalismy sie wiec na wymiane
drukarki (w HP jest "promocja", ze w ciagu 30 dni mozna wymienic wadliwy
produkt na wolny od wad - tak sie dowiedzialem od centrum druku). I
stwierdzilem ze tak zrobie... To byla najgorsza decyzja, jaka moglem
podjac...
Zwrocilem drukarke do Centrum Druku, uzyskawszy wczesniej numer DOA (numer
sprawy nadawany przez HP). Po niecalym miesiacu zaczalem sie upominac o ta
drukarke i zaczely sie schody...
Okazalo sie bowiem, ze drukarki te chwilowo zniknely z rynku. HP powiedzial,
ze sprawa jest po stronie dystrybutora, czyli centrum druku, natomiast
centrum druku zaproponowalo nam korekte faktury...
Jako ze drukarke potrzebuje, powiedzialem, ze korekta mnie nie urzadza -
zreszta nowe ceny na ten sprzet byly o ok. 500zl netto wyzsze, co jeszcze
bardziej mnie utwierdzilo w przekonaniu, ze chce sprzet, nie kase...
Zwrocilem sie z informacja, ze jesli nie moga mi dac nowej drukarki, prosze
o ten uszkodzony egzemplarz - wtedy zglosze to bezposrednio w HP jako
usterke podlegajaca naprawie gwarancyjnej... Jak sie jednak mozna bylo
spodziewac, nie dostalem ani starej, ani nowej drukarki. W miedzyczasie za
to centrum druku wcisnelo mi korekte...

Zlozylem reklamacje do tej sytuacji, ktora wg mnie jest co najmniej
nieuczciwa, ale HP zdaje sie spuszczac takie reklamacje na drzewo, takze
nastepne kroki beda juz chyba z nagrywaniem rozmow pod sprawe sadowa...
Generalnie reklamacje w HP sklada sie albo na emaila, albo na numer faksu -
takze mozna zapomniec o jakimkolwiek kontakcie bezposrednim czy chocby
numerze zgloszenia tej reklamacji...

Co ciekawe - nigdzie na stronie HP nie znalazlem regulaminu do tej wymiany
sprzetu w ciagu 30 dni - moze ktos z grupowiczow trafil? Bede wdzieczny za
linka. Oczywiscie nikt z infolinii HP nie byl w stanie udzielic mi takiej
informacji.

Na razie tyle.. sprawa w toku

Pozdrawiam
Michal