Re: wifi lan - usb czy pcmcia

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 02:07:12 MET DST

Użytkownik "xxxx" <axxa@wp.pl> napisał w wiadomości
news:11o9flpahqvpb.dlg@axxa.post...
> Witam
> Zamierzam zakupic kartę sieciową wifi do laptopa. Zastanawiam się nad
> wyborem pomiędzy złączem USB i PCMCIA.
> Moze ktoś podpowie i nakieruje własciwie.
> dzięki

Jesli masz tylko do konkretnego laptopa, to zdecydowanie PCMCIA, sa
wygodniejsze i mniejsze ryzyko uszkodzenia zarowno urzadzenia jak i portu
(np. przy dziecku).
Jesli chcesz to np. do peceta lub bedziesz uzywal tego w wiecej niz jednym
komputerze, to warto rozwazyc USB, jako bardziej uniwersalny...

Ale ja bym wybral PCMCIA - zreszta to tylko 40-50zl brutto...

Pozdrawiam
Michal