Re: P.S. Re: swith czy router?

Autor: ledres <lost2malp_at_opkropka.pl>
Data: Tue 09 Oct 2007 - 23:58:07 MET DST

gotar pisze:

> Nie nie, te 5% nawiedzonych, o których wspomniałem w poprzednim poście,
> ściąga aż do zapchania dysku ...po czym kasuje i ściąga coś innego. To
> jest choroba psychiczna, którą sam ISP mógłby zdiagnozować, ale w
> czasach 'dzieci neostrady' tego się nie leczy u psychiatrów (a później
> się rodzice dziwią, że mają aspołeczne dziecko czy jakiegoś socjopatę).
> Więc jasne jest, że 1 komputer ma mniejszą pojemność dysku, niż 2
> komputery ;)

Ciesze sie, ze przynajmniej jedna osoba tu rozumie roznice miedzy
"sprawiedliwoscia spoleczna" a prawami rynku i miedzy tym co "powinno
byc" a tym co jest oraz fakt, ze w skali makro nikogo nie obchodza z
definicji pojedyncze przypadki, tylko nastepuje agregacja danych,
szukanie powiazan miedzy nimi, wyciaganie wnioskow i wdrazanie na ich
podstawie odpowiednich rozwiazan biznesowych.

pzdr. ledres