Re: Komp za 1000zł

Autor: wasyl <waajkg_at_ssssss.dd>
Data: Tue 09 Oct 2007 - 23:30:43 MET DST

Mariusz Kruk wrote:

> Mocno wątpliwe, moim zdaniem. Przy tej wielkości inwestycji raczej
> się robi kosztorys wcześniej.

Ano wlasnie. Raczej sie robi, a czasem sie nie robi. Trudno wywrozyc.

> Oczywiście. Dwieście klonów pasjansa jest bezpłatnych.

Tylko? Kurcze wydawalo mi sie, ze cos jeszcze bylo... no ale widocznie
bylo to dawno i nieprawda.

> I dzięki takiej postawie właśnie mamy takie społeczeństwo, jak mamy.
> :-/

Mowilem o lamaniu prawa tylko i wylacznie jesli chodzi o czyjes
uzywanie piratow badz nie. Wiec dalej twierdze, ze to tylko jego
problem, ani mnie to bawi ani smuci.

> To nie jest dyskusja o sofcie.

Tak wiem, o kompie za 1 tys.

--