Minimalistyczna a perspektywiczna inwestycja :)))

Autor: Lob <acad_at_go2.pl>
Data: Tue 09 Oct 2007 - 23:11:05 MET DST

wiem, wiem temat notorycznie walkowany
juz mowie w czym rzecz, mianowicie mam kompa z poprzedniej epoki i
praktycznie nic ( no moze poza FDD i CD) nie
bede mogl w stanie "przelozyc" do ewentualnego nowego zakupu.
Jako iz nie mam specjalnie wygorowanych wymagan i "wolnych srodkow"
wiec rozgladalem sie na allegro za uzywkami, takimi jak p4 3,0GHz HT
np.
Ale niestety ceny uzywanych PC rowniez nie sa specjalnie atrakcyjne a
za zestaw jaki sobie upatrzylem mosialbym i tak wylozyc ok 600-700
stowek. Ponadto oferowane egzemplarze do wypasionych nie naleza.

Choc jesli o kompy i ich ewentualne skladanie to doswiadczenia
specjalnego nie posiadam by nie powiedziec wrecz iz jestem zielony To
pomyslalem ze moze sensowniejsze byloby zakupienie za wspomniana
wczesniej sume nowej obudowy, przyzwoitej plyty glownej (wiadomo nie
top level) ktora obsluzyla by juz najnowsze tzn obecne procki a za
reszte pozostalej kwoty kupic do tego, do pracy na "juz" wlasnie
jakiegos p4 i na co tam jeszcze starczy.
Tymczasowo grafika bylaby ze zint. Pozniej sukcesywnie powiedzmy co
miesiac dokupil bym lepszego procka, grafa i rozbudowal ram.
Co wy na to? Macie jakis pomysly i sugestie? jaka plyte glowna
polecilibyscie?
dzieki