Re: wadliwy kondensator?

Autor: Player <player_at_noooooooooooooo.pl>
Data: Tue 09 Oct 2007 - 21:31:34 MET DST

> Rozumiem. Cóż, dziwi mnie to ćwierkanie gdyż nigdy się z czymś podobnym
> nie spotkałem. Zaznaczam że jest głośniejsze aniżeli na nagraniach.
> Niemniej jednak dlaczego ćwierkanie występuje gdy przewija się duże
> dokumenty (przełączając ze strony bez zdjęcia na taką ze zdjęciem dźwięk
> występuje szczególnie głośno), strony, kopiuje duże ilości danych między
> dyskami, a nie występuje chociażby w grach które zużywają w końcu dużo
> prądu?

musiał bys mieć program który potrafi płynnie obciązyć procesor od 0 do
100%, wtedy wiedział byś kiedy cwierkanie jest największe, widocznie przy
przeglądaniu stron + zdjęcie takie impulsowe obciązenie powoduje
najgłosniejszy dzwięk

jak chcesz drązyć temat to kup kawałek rurki 0.5m fi 1cm i uzywając jak
stetoskopu zlokalizujesz dokładnie element powodujący dzwięki (cewka?)

ja bym się tym nie przejmował...
moj gigabyte (grafika) cwierkała bardzo mocno od nowości przez 1.5 roku az
do chwili sprzedaży i nic jej nie było

a może to cwierkanie dochodzi z głosników albo karty graficznej ?