Re: wadliwy kondensator?

Autor: Maciej K. <ubi2cowz_at_o2.pl>
Data: Tue 09 Oct 2007 - 21:17:21 MET DST

Rozumiem. Cóż, dziwi mnie to ćwierkanie gdyż nigdy się z czymś podobnym nie
spotkałem. Zaznaczam że jest głośniejsze aniżeli na nagraniach. Niemniej
jednak dlaczego ćwierkanie występuje gdy przewija się duże dokumenty
(przełączając ze strony bez zdjęcia na taką ze zdjęciem dźwięk występuje
szczególnie głośno), strony, kopiuje duże ilości danych między dyskami, a
nie występuje chociażby w grach które zużywają w końcu dużo prądu?
Pozdrawiam