Re: Chlodzenie X2 4200+ vs 3000+

Autor: Guru <twojaera_at_NIE.SPAMUJ.poczta.fm>
Data: Tue 09 Oct 2007 - 18:58:54 MET DST

Użytkownik "Andrea" <a.libiszewski@gazeta_nospam.pl> napisał w wiadomości
news:470bac86$1@news.home.net.pl...

> Coś masz chyba nie tak z montażem i pastą. Mój 4400+ na boxowym
> chłodzeniu miał jakieś 33-35'C w idle. Na Arctic Freezer 64Pro już tylko
> 28-30' :)

Dzieki. Chyba go jutro jeszce rozbiore i sprawdze montaz. A tak na
marginesie sprawdzilem, ze mam oryginalne chlodzenie z Opterona
(miedz+heatpipe), ktore powinno byc zupelnie wystarczajace. I co do plyty to
BIOS jest najnowszy dostepny.

--
Grzesiek, Babilon, gg: 1184731
Bo jeszcze taki nie bylo i tak nie moze byc,