Re: urządzenie wielofunkcyjne - czego unikać ?!?

Autor: ktos <teka_at_snn.pl>
Data: Mon 08 Oct 2007 - 12:41:49 MET DST

ja uzywam taniego brothera, jego plusy to małe wymiary (w porównaniu do hp
jest niższy, przynajmnije jak ja grzebałem po rynku), każdy kolor ma
oddzielnie (4 pojemniczki=tańsza eksploatacja). Wydruk, xero, scany są jak
dla mnie OK - jako użytkownika domowego. Jezeli duzo drukujesz to jednak
lepiej laser w cenie kolo 300-400zł i osobno scaner.
pzdr