Re: urządzenie wielofunkcyjne - czego unikać ?!?

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Mon 08 Oct 2007 - 20:00:22 MET DST

Drukowanie "wszystkiego" - sam też "uwielbiam" dostawać
tak głupie odpowiedzi:))). Poważnie, to przewaga tekstu,
ale chce miec mozliwosc drukniecia obrazu i to z niezla
jakoscia (rzadko, ale moze sie przytrafic).

---
Raczej dużo tekstu z ewentualnością druknięcia nawet i foto.
(jeżeli byłaby taka klasyfikaca - określmy potrzeby - jako
"studencko-szkolne" :)
---
Powinno być dobre.
Nie gorsze niż mojego stuletniego AGFA SnapScan 1212.
Z drugiej strony czytałem, że urządzenia wielofunkcyjne nie
są urządzeniami niskobudżetowymi (w sensie, że używa się do
ich konstuowania dokładnie tych samych klamotów, co sprzętów
"osobnych"). Tak więc kupując najbardziej badziewiasty skaner
dziś, należy mieć nadzieję, że będzie on i tak o niebo lepszy od
kupionego 6 lat temu "wypasionego" skanera.
pozdr
JeRRy