Re: P.S. Re: swith czy router?

Autor: ledres <lost2malp_at_opkropka.pl>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 18:34:56 MET DST

Skylla pisze:

> Cały czas piszesz głupoty.

Ja pisze tylko to co pisza przedstawiciele ICP.

> W cenniku jest opłata za terminal, a terminalem jest urządzenie mające
> swój MAC - może byc też router! a może, o ile ktoś go nie ma, np.
> komputer. Czyli w praktyce płacisz za każdy udostepniony ci publiczny
> numer IP (autoryzowany poprzez jego MAC) i tyle.
> "pośrednio czy bezpośrednuio" dotyczy w regulaminie odbiornika a nie
> terminala.

Wedlug regulaminu terminal to jeden z rodzajow odbiornika.

> Tak mówi regulamin i to potwierdził mój BOA.

Regulamin mowi inaczej, co powiedzial Twoj BOA nie wiem.

> Inna interpretacja to radosna twórczośc pracowników lub klientów.

Ja bym raczej ufal osobie reprezentujacej providera odpowiadajacej na
grupie dyskusyjnej providera, niz przedstawicieli jednego z BOA w
rozmowie w cztery oczy. Proponuje zajrzec na grupe icp.internet dostepna
na serwerze news.icp.pl i przeczytac chociazby watek "Oplaty za
dodatkowe terminale?" z czerwca tego roku (choc ponoc ta kwestia byla
walkowana wielokrotnie).
Oczywiscie po pierwsze i tak nikt Cie raczej nie zlapie jesli tak
postepujesz, a po drugie zawsze mozesz sie bronic, ze takiej informacji
udzielono Ci w BOA.

> Poza tym jak płacisz za laptopa, który przyniesie do ciebie na pół dnia
> kolega - 1/60 miesiąca * 5 zł?

Dokladnie taki argument przytoczyl ktos w watku, o ktorym pisze powyzej
i odpowiedz przedstawiciela providera byla taka, ze placisz normalnie 5
PLN. Poza tym jak podlaczysz sobie ostatniego dnia miesiaca normalnie
nowy komputer do switcha to placisz tez za ten miesiac 5 PLN, wiec nie
wiem skad ten Twoj pomysl z ulamkami.
Jak pisalem wielokrotnie - to nie sa moje pomysly i tez uwazam, ze
powinno byc inaczej.

pzdr. ledres